Για πες...

- Φίλε, μου υποσχέθηκαν πως έρχεται η ελπίδα
ψευτοπουστράκι νεαρό κι εύσωμη κορασίδα!..

Το νεαρό το βλέμμα τους μ' έκανε να πιστέψω
πως έχουν κάποιο σχέδιο κι αξίζει να παλέψω...

Ο νέος πάνω στην ψυχή έχει καλά χαράξει
την κάθε ευκαιρία του με ελπίδα να αρπάξει!

Ιούλης μήνας ήτανε όταν τον βάλαν κάτω
και πίσω του δεν έβλεπε τι του 'χωναν στον πάτο!

Από μπροστά κατάπινε ευρώπουλα δεσμίδες
κι όταν τελειώσαν έχεσε όλες μου τις ελπίδες!

Γι' αυτό του το κατάντημα δεν είπε μια συγγνώμη
κι αν τη δική μου ζήτησε, αψήφησε τη γνώμη!

Δικλείδες, κόκκινες γραμμές και σταθερές αξίες
κάποτε τις σεβόντουσαν και ήτανε κυρίες...

Αυτοί πλέον προδίδουνε, όχι για μια ιδέα,
να τρώει λεφτά η μπάκα τους και να περνούν ωραία!

Για τα λεφτά εκχώρησαν κυριαρχία έθνους
και είναι η κατάσταση της χώρας πλέον πένθους!

Για τα λεφτά εκχώρησαν έδαφος εν ειρήνη
και παντελώς αψήφησαν λαό που κατακρίνει!

Για τα λεφτά τα εγγόνια μας και τα τρισέγγονά μας
θα ζουν ν' αποπληρώνουνε τα χρέη τα δικά μας!

Γι' αυτά έχει ο κώλος τους μες στην καρέκλα ρίζες
και με αυτά λογαριασμούς γεμάτους από μίζες!

Εγκληματίες δίνουνε μέσα στην κοινωνία
το χρήμα το κατάμαυρο, αφού είναι συμμορία!

Έχουν τα ταξιδάκια τους στην πρώτη τη θεσούλα
κι άμα γουστάρουν σέρνουνε και από μια γραμμούλα...

Με κάνουν στο εγγόνι μου να θέλω να μιλήσω,
εκείνο που δεν πρόλαβα ακόμη να γεννήσω...

Να το κοιτάξω, να του πω πως είναι χρεωμένο
και πριν ακόμη γεννηθεί ότι είναι ηττημένο!

Και λεν αυτοί σε μένανε να μην καταδικάσω
πως δίνω εγώ τη μάχη μου κι όμως μένω στον άσσο...

Να πέφτει η καταδίκη μου όταν τρώνε τις φάπες,
γιατί το χρήμα κρύβουνε και μέσα στις ντουλάπες!

Να λυπηθώ παράσιτο, καθίζημα, χλαπάτσα;
Το πρώτο που μου έρχεται είναι να κόψω μπάτσα!

Να κόψω το κεφάλι τους λέει η ιστορία,
μα δεν πάει η καρδούλα μου σε τέτοια αμαρτία...

Να φύγει πρέπει η γάγγραινα μακριά από τη χώρα,
το τάισμα που έκανα να σταματήσει τώρα!

Εσύ λαέ τι έκανες όταν μας ξεπουλούσαν;
Όλοι σχεδόν οι κλάδοι σου κάπου αλλού κοιτούσαν...

Το χέρι θέλει σφίξιμο για τον διορισμό;
Γι' αυτόν ρίχνεις στα τάρταρα τον πατριωτισμό;

Κερκόπορτα μισάνοιχτη άφησε μια φατρία
και όλοι πλέον κρίνονται από την ιστορία!

Παύλος Σφέτσας
15-16-17-18/6/2018

Σχόλια

  1. Νεανικο βλεμμα; Οποιος δεν ειδε απ'την αρχη στο βλεμμα του Τσιπρα οτι ειναι απατεωνας και αριβιστας φταιει αυτος και μονο! Τα νεανικα ματια εχουν καθαρα βλεμματα ,καμια σχεση μ'αυτων των αρ πακτικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω δεν αμφιβάλλει κανείς πως πολλοί ήταν οι νέοι που τον πίστεψαν. Μακάρι γενικότερα να ξεχώριζαν οι Έλληνες τι κρύβουν τα μάτια των πολιτικών...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου